30.12.15

Year Review (part 3)





 Στο τρίτο μέρος θα φλυαρήσω για την πιο σημαντική αξία(;!) που έχω ως ενήλικας. Ω ναι. Let the hunger games begin.
Μέρος τρίτο: Φαγητό


Κανείς δεν έχει χρόνο να κάτσει να μαγειρέψει μεσημεριάτικα. Φακτ. Έχω γεμίσει την κατάψυξη μου με σακουλάκια από μιξ λαχανικών, baby potatoes, onion rings, pretzels, fish sticks κ.α. που ουσιαστικά χρειάζονται μόνο φούρνο. Ή κατσαρόλα για τα λαχανικά. Είναι τόσο εύκολο και χρειάζεται τη μίνιμουμ προσπάθεια για ένα γεύμα που θα σε χορτάσει και είναι υγιεινό και vegan. Θα ακολουθήσουν συνταγές *wink wink*

Εντάξει αυτή είναι η μίνιμουμ προσπάθεια. Μόνο βραστό νεράκι. Και άπειρες γεύσεις, σε τρία λεπτά. Υπάρχουν σε όλα τα σούπερ μάρκετ και προσωπικά λατρεύω τα oriental express, με γεύση πάπια πεκίνου (που λέει ότι είναι vegeterian, δεν καταλαβαίνω ακριβώς τη λογική συνέπεια). Κόβω μέσα φρέσκο κρεμμυδάκι και ένα βραστό αυγό στα δυο και είναι ένα πλήρες γεύμα.




Δε μπορώ να το τονίσω αρκετά. Το '15 ήταν η χρονιά που πήρα απόφαση ότι πρέπει να πίνω νερό, όσο πιο πολύ μπορώ. Σόδα με μια φέτα λεμόνι είναι η γκουρμέ εκδοχή του νερού μου, έτσι ώστε να με εμπνέει να πιώ. Αλλιώς, ένα ιδιαίτερο καλαμάκι ή ένα φάνσι ποτήρι, οτιδήποτε σας δίνει κίνητρο αλλά πιείτε νερό, αλήθεια. Κάνει τόσο καλό, που δεν περιγράφεται.




Μπορούμε να μιλήσουμε για το φυστικοβούτυρο; Είχα άπειρο καιρό να φάω και είχα ξεχάσει το πόσο θεικο είναι. Υπάρχει στα περισσότερα μαγαζιά sugar free εκδοχή του, και είναι τέλειο πρωινό, μαζί με μους μήλου ή και μαρμελάδα. ΑΧ.



Σίγουρα ερωτεύτηκα κι άλλα τρόφιμα μεσα στο 2015 αλλά αυτά ήταν τα χαηλαητς μου.
Τα φιλιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου