29.12.15

Year Review (part 2)


 Μέρος δεύτερο: Μπωτέ
Συνεχίζω την ανασκόπηση με είδη ομορφιάς/μεηκαπ/μπογιές κοινώς. Αυτά είναι όλα πραγματάκια που δοκίμσα μέσα στον περασμένο χρόνο και με ~συνέρπασαν~.



Ψαλίδι βλεφαρίδων

 Υπάρχει άπειρος κόσμος που πράγματι δεν το χρειάζεται και τους φθονώ όλους αυτούς. Αλλά εγώ και οι ίσιες λεπτούλες βλεφαρίδες μου, αδυνατούσαμε να καταλάβουμε γιατί μισούσαμε κάθε μασκαρα που δοκιμάζαμε. Αυτό το εργαλείο βασανιστηρίων χαίρομαι απίστευτα που το δοκίμασα και θα το λατρεύω για πάντα<3


 
Travel Sizes



Σοβαρά, ιδού το value σ όλο του το μεγαλείο. Η MUFE HD powder δε θα τελειώσει ποτέ. Είναι 5g για 10ε και σοβαρά, ΔΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΠΟΤΕ. Την εχω πάνω από 3μηνο και είναι σαν καινούργια. Ε οκ δεν είχε κανενα νόημα να αγοράσει κανείς το φουλ σάηζ. Τα ίδια ισχύουν και για τις (ή τα;) μασκαρα. Δεν έχω τελειώσει ποτέ όλο το δοχείο, πάντα τις (τα;;;;) πετάω γιατί έχουν ξεραθεί. Ούτε μισή τιμή, φουλ εμπειρία(sic). +1 από μενα.



 
Φρύδια
Ναι, το 2015 ήταν η χρονιά των φρυδιών. (Ναι αυτό ακούστηκε πολύ αστείο, αδιαφορώ γιατί όντως ήταν.) Και όσοι τυχεροί είναι μαζί μου στο κλαμπ "μίνι βλεφαρίδες" είναι και στο κλαμπ "πέντε-τρίχες-σε-κάθε-φρύδι".
Ιδού λοιπόν το τρίπτυχο της επιτυχίας


Οι φθήνιες
Πολλές φορές σνομπάρω γιατί η μάρκα δεν είναι γνωστή, είναι υπερβολικά φθηνά, το κουτάκι πως είναι έτσι. Κάποιες φορές τολμάω και εκπλήσσομαι ευχάριστα. Και το πορτοφόλι μου.
Δοκίμασα αυτήν την υπέροχη παλέτα, που είναι και καλά η naked 2, και στο reddit με πείσανε γιατί λύσσαξαν όλοι ότι είναι ΙΔΙΑ. 

Και είχαν δίκιο. Η ποιότητα είναι απίστευτη. Έχει παραπάνω γκλίτερ από ότι αντέχω για κάθε ήμερα αλλά είναι όλα πανέμορφα. Έχω γράψει από πάνω τα ορίτζιναλ χρώματα της urban decay για να κάνω εύκολα την αντιστοίχιση από διάφορα τουτόριαλς. Την βρήκα εδώ
Τα λιπ λαηνερς της flormar είναι τέλεια, και η τιμή σχεδόν γελοία. Ποικιλία βέβαια δεν υπάρχει αλλά τα 229, 231 και 205 τα έχω λιώσει είναι υπέροχα και τα λατρεύω. Τα βρήκα στο γνωστό υποκατάστημα.
Και από κραγιόν, η wet'n'wild (δεν εχω ιδέα γιατί τη βάφτισαν έτσι την εταιρία τους) έχει απιιιστευτα χρώματα με διάρκεια με 4ε! Τα βρήκα εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου