13.5.15

*achoooo*

 Ξέρετε τι θα ήταν υπέροχο;

Αν γινόταν να βάλω τάπες στα ρουθούνια μου και να μπορούσα να ξύσω τον ουρανίσκο μου δημοσίως. Ή αν δεν είχα εποχιακές αλλεργίες. Κάτι τέτοιο.

Τέλος πάντων, το πρωί η πρωινή μου ρουτίνα αλλάζει, και πλέον έχουμε τα στάνταρ 8 φτερνίσματα στη σειρά, φραπεδάκι ανοιξιάτικο με τρια παγάκια, και ένα πιο ελαφρύ μακιγιάζ.

Αρχικά έχω το σταθερό αγαπημένο μου POREfessional που κρύβει τους γιγαντιαίους πόρους, και το eye primer της Make Up For Ever όπου τελικά είναι και το μόνο που δουλεύει για τα βλέφαρα μου. Αλήθεια, είναι πανάκριβο, και δοκίμασα ο,τι άλλο κυκλοφορεί και απλώς δε μου κάνει τίποτα. Ακόμα και το stay don’t stray.
make up for ever eye primer/ benefit POREfessional face primer

Και έχω να μοιραστώ αυτό το «κόλπο». Τις μέρες που το δέρμα μου είναι κομπλέ σε γενικές γραμμές και δε θέλω να βαφτώ, αλλά ούτε και να γυαλίζω, βάζω μόνο primer και διάφανη πούδρα. Οκ, ίσως να είναι κοινή γνώση, αλλά εγώ πειραματίστηκα πρόσφατα με αυτό και δηλώνω ενθουσιασμένη.
POREfessional face primer/ essence all about matt! powder 

Για όλες τις άλλες μέρες υπάρχει η BB Dream Pure. Την αγαπώ. Και πλέον έχω ανακαλύψει τη μαγεία των διακριτικών ρουζ, που έχουν κάτι από μπρόνζερ, και δεν έχω τη ροζ μπεζ διχρωμία στο μάγουλα.
radiant blush no125/ maybelline dream pure bb cream/ vichy dermablend concealer

Και να μιλήσουμε και ίσως για το μόνο προϊόν της flormar που να αξίζει, που είναι αυτή η παλέτα, που είναι η κλασική για nude αποτέλεσμα, με καλή τιμή και καλό άπλωμα. 
h&m eyelash curler/ flormar pretty compact quertet eye shadow/benefit they're real! mascara


Μιλώντας βέβαια για τιμή, πήρα πρόσφατα την αντίστοιχη της essence που μάλλον θα την αντικαταστήσει. Είμαι όμως συναισθηματικά δεμένη με την άλλη, σνιφ σνιφ.
maybelline master drama eybrow pencil/ essence to die for eyeshadow


Και φυσικά για ανοιξιάτικες καθημερινές σκούρο χρώμα, σταθερές αξίες.
essence 03 come naturally/ korres twist lipstick seductive

Τα φιλιά μου *ΑΨΟΥΥ*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου