17.5.15

stuff to get you through summer

Πηγή: kasetohono.com
Κοιτάξτε να δείτε. Από τις τέσσερις εποχές, πάντα θεωρούσα ότι το καλοκαίρι είναι το χειρότερο, με διαφορά. Μισώ τον ιδρώτα, ο ζεστός αέρας μου φαίνεται αποπνικτικός, ο ήλιος ενοχλητικός, το μπάνιο στη θάλασσα νταααξει. Δεν αντέχω την αίσθηση του ζεστού αυτοκινήτου, που έχει μείνει να το χτυπάει ο ήλιος ώρες ατελείωτες, έχει γίνει θερμοκήπιο, και πρέπει να μπώ μέσα, και να καώ και από το μεταλλάκι της ζώνης. Δε μπορώ να κάνω διαδρομές με τα μμμ με κόσμο που αγνοεί την μαγική εφεύρεση του αποσμητικού. Βαριέμαι να είμαι μονίμως άτριχη, αφού είναι εκτεθειμένα όλα τα τριχωτά μου μέλη, και πρέπει να κρύβω το μυστικό ότι οι γυναίκες έχουν τρίχες (αναθεμα σε, πατριαρχία). 

ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

Θα έπρεπε να γίνω αντίστροφο χελιδόνι, και να αποδημώ για μέρη δροσερά.
Αλλά αυτό είναι δύσκολο, άρα πρέπει να βρω κάτι να με κρατήσει ψυχολογικά ακέραιη για 
4 μήνες.

Αυτή είναι μια λίστα με πράγματα που με κρατάνε μέχρι τις πρώτες δροσιές του Οκτώβρη:


❤️ Η μυρωδιά του αντιηλιακού

Την αγαπώ, τη λατρεύω, μου θυμίζει τουρίστες και καρπούζι και τις παιδικές διακοπές, και τις ενηλικες διακοπές, γιατί όχι. Γενικά διακοπές. Οπότε όταν το πρωί βαζω αντιηλιακό πριν βγω στην Αθήνα-φούρνο έχω κάτι από διακοπές.

❤️ Οι βραδινές έξοδοι σε πλατείες

Ωραίος ο χειμώνας, αλλά με 5 βαθμούς έξω δε γίνεται να κάτσεις στην πλατεία Χαλανδρίου και να πιείς τη μπίρα σου χωρίς να πάθεις κρυοπαγήματα και χιονίστρες. Ενώ, το βράδυ του Ιουλίου, θα βγεις, θα πας στην πάνω πλατεία της Αγίας Παρασκευής, θα έχει δροσούλα και θα πιεις το semi κυριλάτο κοκτεηλ από το Alcohole. 

❤️Το στέγνωμα των μαλλιών χωρίς πιστολάκι

Αυτό. Απλά αυτό, που είναι αδύνατον αν δεν κάνει κολασμένη ζέστη.

❤️Ο παγωμένος καφές το πρωί

Είναι μια πολύ συγκεκριμένη αίσθηση, το να ξυπνάω το πρωί, να έχει περάσει μια ζεστή νύχτα και να κολλάω πάνω στο τισέρτ και απλώς να θέλω κρύο καφέ. Και, ωωω! όταν πιώ την πρώτη γουλιά, ω θεοί είναι το πιο τέλειο πράγμα στον κόσμο.

❤️Νεκταρίνια/Κεράσια/κτλ

Τα καλοκαιρινά φρούτα είναι τόσο υπέροχα, κυρίως γιατί τα έχουμε ανάγκη. Δηλαδή το χειμώνα υπαρχουν μήλα πορτοκάλια κι όλα αυτά, αλλά κάνει κρρρρύο και δε θέλουμε φρούτα, άλλα λιπαρά και ζεστά φαγητά. Το καλοκαίρι, είναι ό,τι θέλω και ο,τι χρειάζομαι, και είναι τόσο δροσερά και νόστιμα και είναι μια γλυκιά ενυδάτωση, μέχρι να πέσει ο ήλιος, να έρθω στη φυσιολογική μου θερμοκρασία και να χλαπακιάσω σουβλακάρες.

❤️Ταράτσες

...και θερινά σινεμά. Ή και τα δύο (σινε παρί θα σε αγαπώ για πάντα). 
Είναι ΚΑΙ ταινία ΚΑΙ ποτό (οι μπίρες στην τσάντα που βάζουμε στο σινεμά έτσι ξεδιάντροπα) ΚΑΙ έξω. Και θέα. Και κουνούπια, δυστυχώς.

❤️Καμπινγκ

Ελεύθερο ή οργανωμένο, το καμπινγκ είναι οι διακοπές. Είσαι συνέχεια έξω, γνωρίζεις κόσμο, και είναι ο ορισμός των διακοπών πλέον για μένα. Είμαι ανάμεσα σε 4 τοίχους όλο το χρόνο, ε όχι και στις διακοπές μου. 

❤️Αυτή η πλέηλιστ


Το καλοκαίρι θα περάσει, εγώ θα γκρινιάζω, αλλά αυτά τα πράγματα είναι ανεκτίμητα, και βγαίνουν μόνο σε καλοκαιρινή έκδοση.


Τα φιλιά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου