3.3.15

Organizing My Days Like A Boss

Το έχω ήδη γράψει. Έχω βάλει και κάθετες γραμμές ανάμεσα από κάθε μέρα της εβδομάδας! Μένει να το κρεμάσω πάνω απ το γραφείο μου με φούξια σελοτέηπ, και μετά ναι! η ζωή μου θα είναι τόσο καλύτερη, τοσο πιο οργανωμένη.
Αυτό το σενάριο είναι εποχιακό, θα έλεγε κανείς. Στις αρχές του κάθε τριμήνου, τετραμήνου, εξαμήνου, χρόνου θα φτιάξω κι ένα νέο πρόγραμμα. Και μετά θα κολλήσω 849027 ποστ-ιτ σε όλο το σπίτι να μου το θυμίζουν, τα οποία και θα αγνοώ επιδεικτικά.
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;;;
New tab
Google search κριος
Μπλα μπλα ηγετική φιγούρα μπλα οξυθυμος παρορμητικη φύση μπλα μπλα ναι δε λέει κάτι για προγράμματα.
Τι μπουρδες.
'Εκλεισα το tab.
Ίσως να προσλάβω κάποιον θηριοδαμαστή ή κάτι τέτοιο, να με μαστιγώνει κάθε φορά που βγαίνω εκτός προγράμματος. Ή κάθε φορά που λέω "έλα μωρέ από αύριο". Άουτς.
Έκατσα, μελέτησα τις διαθέσιμες ώρες μου, έφτιαξα ένα χαλαρό πρόγραμμα, έχοντας γράψει τι θα κάνω ανά πάσα στιγμή για να αποφύγω την ταβανοθεραπεία. Πρώτη φορά με τόση λεπτομέρεια. Πως όμως θα κάνω πράγματι αυτά που πρέπει; Πως γίνεται να πέσω το βράδυ στο κρεβάτι ικανοποιημένη από τη μέρα που πέρασε;
Μπορώ να βάζω αυτοκολλητάκια στο τέλος κάθε μέρας, "μπραβο μαρία ήσουν παραγωγική σήμερα!". Στα 30 αυτοκολλητάκια λεβελ απ.
Δεν είναι κακή ιδέα, μπορώ να έχω και achievements τύπου:
Δεν ξέχασες να πάρεις τα χάπια σου! 50xp
Ήπιες χυμό κρανμπερι! 75xp
Ξύπνησες στη ώρα σου! 200xp
Και καθε φορά που τα κάνω θα κάνει γκλιν γκλιν πανω δεξιά απ'το κεφάλι μου και θα μαζεύω πόντους μέχρι να ανέβω επίπεδο.
...
Αυτή τη φορά θα πετύχει. Είναι 14.00. Τηρησα το σημερινό πρόγραμμα, αλλά και το χθεσινό, όλως παραδόξως. Είναι Τρίτη βέβαια, αν έχω 7/7 επιτυχία στο τέλος της εβδομάδας θα είμαι ευτυχισμένη!
Έχω καλό προαίσθημα- μα και χτες που πήγα για φαγητό πήρα σαλάτα! Τόσο υπέυθυνη.
Τα φιλιά μου

{Από δω και πέρα οι τίτλοι μου θα είναι με λατινικούς χαρακτήρες μα δείτε ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου