11.3.15

(Not So) Great Expectations


Οκ συνήθως τα ακριβά καλλυντικά και συναφή έχουν μια κάποια ποιότητα. Παίρνεις ysl κραγιόν και ξέρεις ότι θα είναι καλό γιατί έδωσες 40 ευρώ για ένα κραγιόν. Κραγιόν.
Αλλά!
Εγώ πάντα όταν βλέπω τα καλλυντικά στο εητσενέμ (μπαχαχαχα) προβληματίζομαι.
Θέλω να πω, ήμουν διατεθειμένη να δώσω 30ευρώ για ένα ρουζ NARS και έρχεται το H&M και λέει "νταξει πάρε ένα με 5". Αξίζουν όμως; Η θα ξεβαφτώ και θα μου μείνει το δέρμα στο χέρι; (μπλιαχ)
*φωνή Βέφας*
*ξανθιά μπουκλωτή περούκα*
Αγαπημένες μου φίλες, δοκίμασα εεε και σας προτείνω!
(Γράφοντας αυτό το ποστ, εν τω μεταξύ, συνειδητοποίησα πόσα πράγματα έχω πάρει από κει.)


Ναι, είναι αρκετά.
1.Δεν ξέρω, την δουλειά του την κάνει μια χαρά και είναι και χρυσό, οπότε τα λόγια είναι περιττά, οπότε ντιν ντιν ντιν πράσινο φως από μένα. Αλλά δεν έχω δοκιμάσει και κανένα άλλο.
2,3,4.Πινέλα! Το διπλό βουρτσάκι είναι υπέροχο και τόσο μαλακό, αλλά θεωρώ με το συγκεκριμένο έκανα μπούρδα, γιατί πήρα αυτό που είναι πιο όμορφο από το κλασικό μαύρο, αλλά και πιο ακριβό ενώ έχουν ακριβώς την ίδια ποιότητα. Ναι δεν ξέρω τι σκεπτόμουν. Το σετ το ροζ ενώ το χρησιμοποιώ καθημερινά δε με βολεύει και τόσο γιατί είναι υπερμικρουλια. Το μαύρο είναι το κλασικό foundation-πινέλο, πολύ καλό, και με έχει ενθουσιάσει κυρίως διότι άπλωνα το μεηκαπ μου με τα χέρια μου προηγουμένως, και μετά έκανα μπεζ τα πάντα γύρω μου σαν ένας άλλος Μίδας, όποτε ο,τι και να χρησιμοποιούσα θα με ενθουσίαζε. Αλλά και πάλι, ούτε με ερέθισαν, ούτε με έγδαραν και κυρίως δε μαδάνε πάνω στη μύτη μου. Πολύ βασικό το να μην έχω τριχωτή μύτη.
5. Ugh. Μια απογοήτευση. Γενικά καλά να πάθω, γιατί αγοράζω με βάση τη συσκευασία. Φούξια μάγουλα; Not cool. Η φλοραλ συσκευασία από την άλλη είναι πανέμορφη. Μπράβο h&m. Με ξεγέλασες.
6. Highlighter. Πάρα πολύ καλό. Αυτό. Γυαλίζει όσο πρέπει. Value for money.
7. Bronzer. Ομοίως. (ωπ ωπ ωπ μαθηματικά)
 8.&9. Όχι. ΜΗΝ. Μην πάρετε κραγιόν από κει. Έκανα αυτό το λάθος δυο φορές. Εκτός κι αν πιστεύετε ότι το ομοιόμορφο τελείωμα είναι too mainstream. (Το 8. πάντως με πέντε στρώσεις κάτι κάνει.) ΜΗΝ σας ξεγελαει η VGA καμερα του κινητού μου.



10. Εεε μέτριες σκιές αλλά οι μόνες με χρυσόσκονη που έχω. Την πράσινη, πχ, δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Την χρυσή την έχω λιώσει.

Με τα βερνίκια δεν έχω κανένα παράπονο. Ίσα ίσα έχω λατρέψει το βουρτσάκι. Αλλά δυστυχώς στις μίνι συσκευασίες έχουν και μίνι βουρτσάκι…

Τελικά, δε μπορώ να πω ότι είναι κακής ποιότητας. Αλλά για τα μάτια μου δε θα έπαιρνα κάτι, ας πούμε.
Σίγουρα στηρίζω πινέλα, μιας και τα «καλά» πινέλα είναι υπερβολικά ακριβά για το μπατζετ μιας φοιτήτριας, και στο κάτω κάτω δεν είναι καν από φυσική τρίχα.
Στηρίζω και βερνίκια νυχιών και λοιπά αυτοκολλητάκια, σίγουρα value for money.
Τα υπόλοιπα είναι στο δέρμα, την κρίση, και το πορτοφόλι του καθενός. Ή της καθεμίας. Γουατέβερ. 
H&m αγαπάμε τα ρούχα σου, εν πάση περιπτωσει.

Τα φιλιά μου





2 σχόλια: