26.2.15

February Favourites



[UPDATE: Η αλήθεια είναι ότι την Κυριακή το βράδυ έφαγα σα γουρουνάκι ένα (υπέροχο) σάντουιτς με γύρο κοτόπουλο απ’ όλα και ήπια και κόκα. Αλλά ήμουν χανγκοβεράτη, τι να κάνω κάπως έπρεπε να γεμίσω το στομάχι μου.]

Ο Φεβρουάριος είναι μήνας εξεταστικής οπότε το ποστ αυτό έχει κλίμα ανάλογο. Η φάση είναι φούτερ, κολαν, messy bun, παντοφλάκια και γκρίνια. Ω και κρουασαν πραλίνας!

 Fullmetal Alchemist/ You’re the worst
Ω μα τι φωνάζει πιο πολύ εξεταστική απ’το να παρακολουθείς μια νέα σειρά; Ως otaku πρέπει να αναφερθώ στο πόσο λάτρεψα το fma που επιτέλους είδα. Επίσης το Youre the worst είναι μια rom-com σειρά, τίποτα ιδιαίτερο, αλλά έχει πλάκα και είναι μόλις 10 επεισόδια, όποτε...

 Καφές 
Επίσης εξεταστικοαγαπημένο. Μου αρέσει ο latte αλλά ποιος φτιάχνει εσπρέσο πρωινιάτικα. Αγοράζω στιγμιαίο εσπρέσο το οποίο προφανώς και προτείνω στους υπόλοιπους βαριεστημένους εκεί έξω.
 Garnier Concealer ΒΒ
Αααχ μα φυσικά! Βρήκα τι φωνάζει πιο πολύ εξεταστική από τις νέες σειρές! ΜΑΥΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ. Maria used concealer! It’s super effective!
 Baby Lips
Οκ συνειδητοποιώ ότι έγινε τρελό hype σχετικά με τα baby lips (τα οποία γράφουν με τεραστία γράμματα ότι προορίζονται για ενήλικες στη συσκευασία- ΟΚΕΗ ΛΟΙΠΟΝ) οπότε ας το δοκιμάσω. Πήρα το hydrate που είναι το άχρωμο γαλαζουλι. Μυρίζει πολύ ωραία, κάνει τη δουλειά του, μέχρι εκεί. Μπαίνει όμως στα αγαπημένα μου γιατί ενώ είμαι φαν του liposan δε μου αρέσει καθόλου η μυρωδιά του κλάσικ γαλάζιου.
 Apivita Cleansing Foam με olive & lavender
Ω θεοί. Είμαι βαριεστημένη και πάντα μα πάντα χρησιμοποιώ μαντηλάκια ντεμακιγιάζ. In fact βαριέμαι τόσο πολύ που τα έχω δίπλα στο κρεβάτι μου για να βγάλω το μακιγιάζ ξαπλωμένη χαζεύοντας 9γαγ. Το πρόβλημα είναι ότι μαζί με το μακιγιάζ βγάζω και κάνα δυο βλεφαρίδες, λίγο απ τα φρύδια μου κτλ. Το cleanser της apivita είναι και για τα μάτια και δε χρειάζεται καν βαμβάκι (προφανώς και είναι μεγάλος κόπος να χρησιμοποιήσω βαμβάκι). Ουσιαστικά είναι σαν σαπούνι, που πλένει το μακιγιάζ. Oυου... 
 L’Oreal Color Riche Vernis 403 femme fatale
Θέλω να εκφράσω την αγάπη μου για τα βερνίκια της L’Oreal που δεν σπάνε. Αυτό. Αγάπη μόνο.
403 femme fatale
 Special K crunchy muesli με σταφίδες και κόκκινα μήλα
Είναι νόστιμα, και ειλικρινά επιτέλους ένα αξιοπρεπές μούσλι που δεν έχει ξηρούς καρπούς. Σε ευχαριστώ Kellogg’s.
 Chinese man
Γιατί ξαναέφαγα κόλλημα και χρειάζομαι σάουντρακ στο διάβασμα μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου