14.1.16

Η Ρουτίνα Της Επιστροφής


Κάθε φορά το ίδιο πράγμα. Μπαίνω σπίτι, βγαζω παπούτσια κτλ και κάθομαι 2 ώρες με τα ρούχα στο κρεβάτι με το κινητό, μέχρι να πεινάσω ή να απορήσω με την αργοσχολιά μου.
Είναι τόσο σημαντικό να έχω μια ρουτίνα επιστροφής στο σπίτι, πριν κάνω το οτιδήποτε, για να μην πάει χαμένη η ώρα μου.
Ιδανικά λοιπόν,
1.Βάζω φόρμα Τα ρούχα που φοράω έξω είναι εκτός από βρώμικα, και άβολα. Τα βολικά ρούχα και οι παντοφλίτσες είναι ζωτικής σημασίας!
2.Ενυδάτωση. Φτιάχνω κάποιο αφέψημα ή ένα παγωμένο ποτήρι νερό με λεμόνι, ανάλογα με τις ορέξεις. Και κάποιο σνάκ, επίσης αναλογως.
3.Ενυδάτωση και στα χείλη, που πιθανότατα έχουν ταλαιπωρηθεί όλη μέρα. Ένα λιπ μπαλμ κάνει αυτή τη δουλίτσα.
4.Ανάβω κεράκι για την ~ατμόσφαιρα~
5.Semi-Παραγωγικότητα. Τώρα που έχω ετοιμαστεί, θέλω και να κάνω κάτι και να μην κάνω, αν αυτό βγάζει κάποιο νόημα. Είναι η κατάλληλη στιγμή να ανοίξω το λάπτοπ,να βάλω μουσική και να δω μέηλ, να διαγράψω σπαμ, ειδοποιήσεις, μηνύματα, όλα αυτά τα ωραία που είναι μεν δουλειά, αλλά είναι και κάπως χαλαρωτικό.

Μόλις γίνουν αυτά είμαι έτοιμη να συνεχίσω με την οποιαδήποτε δουλειά/διάβασμα έχω στο σπίτι, και χαλαρή και καθόλου σάπια…
Τα φιλιά μου, και καλή παραγωγικότητα <3

2 σχόλια:

  1. Σε έχω βρει από Instagram και κόλλησα γιατί έχεις φανταστικό feed και μου έκανε εντύπωση το όνομα του blog σου, οπότε ΈΠΡΕΠΕ να το τσεκάρω (και πάλι καλά που ήρθα!) Αλήθεια, έχεις τρομερό blog, έχει λίγο απ' όλα αλλά γραμμένα με ξεχωριστό τρόπο, φαίνονται ότι έχεις βάλει μια ξεχωριστή πινελιά και μπράβο σου, είναι αυθεντικό αυτό που κάνεις, δεν το έχω δει πουθενά αλλού. Στενοχωρήθηκα όταν είδα ότι έχεις τόσα λίγα μέλη οπότε σκέφτηκα ότι θα είναι καλοδεχούμενο ένα ακόμα άτομο, κέρδισες λοιπόν άλλο ένα μέλος! :) Χαίρομαι που βρήκα το blogάκι σου, πάω να το διαβάσω όλο τώρα αμέσως! Φιλιά xx
    www.thegirlybible.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή