13.2.15

Make up Routine


{Αρχικά έχω να δηλώσω ότι το βλογ είναι υπό κατασκευή don't be too harsh, people...}
ακούμε αυτό
'Εχουμε λοιπόν!
1.POREfessional Benefit 
2.Stay, Don't Stray Benefit
3.DERMABLEND Vichy
4.CC Wild Rose KORRES
5.Eye Liner 01 Senenteen
6.Brow Pencil Sephora
7.Black Angel manga L'OREAL
8.Blush Rose Coup de Foudre BOURJOIS
9.Lipstick Velvet Teddy MAC ή Twist Lipstick Seductive KORRES
Είμαι ΥΠΕΡενθουσιασμένη με τα primers της Benefit, ειδικά αυτό των ματιών. Αν έχετε λαδιάρικα βλέφαρα (μπλιαχ μπλιαχ) σαν τα δικά μου είναι ο,τι πρέπει.
Επίσης το dermablend είναι το καλύτερο κονσίλερ που έχω δοκιμάσει. Το δοκίμασα πανω στο τατού μου και το κάλυψε! Ουου...
Το παραδέχομαι- είμαι θύμα του μαρκετινγκ και γι αυτό έτρεξα κι αγόρασα τη manga. Αλλά είναι τέλεια! Όγκος και μήκος. Ε ναι. Plus, αν φοράτε γυαλιά προ τιπ: λευκό μολύβι στην εσωτερική γραμμή. Μπαμ! Τεράστια μάτια. ...Ή τουλάχιστον λίγο πιο μεγάλα.
Τέλος, έχω 18649056 κραγιον ΑΛΛΑ το teddy velvet είναι αγάπη παντοτινή. Nude απόχρωση της mac, καρδούλες καρδούλες.
Θα ακολουθήσουν κι αλλά ποστ (γιεη), κριτικές καλοδεχούμενες, καλές ή κακές! (οχι κακές σας παρακαλώ :( ...)
Τα φιλιά μου,
παπουτσωμένη γάτα

2 σχόλια:

  1. Όμορφο ποστ γλυκιά παπουτσωμένη γάτα! Καλή αρχή <3
    xo,
    ohmydarlingdeer.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. AAA σχόλιο ω θεοί έχω και σχόλιο!!! Ευχαριστώ τόσο πολυ <3 <3

      Διαγραφή