4.3.16

Another What's In My Bag Post


    Δεν ξέρω αν είναι μόνο δικό μου κουσούρι αυτό, αλλά λατρεύω να χαζεύω το τι έχουν οι άλλοι μέσα στις τσάντες τους. Είμαι μια κουτσομπόλα.
    Ανοίγω την τσάντα μου λοιπόν, για χάζεμα και έμπνευση.

    Αλλάζω συνέχεια τσάντες οπότε μπορώ να πω ότι τα πράγματα που κουβαλάω είναι κυρίως μέσα σε ένα μικρότερο τσαντάκι, κι έχω χύμα τα πράγματα που θέλω να έχω ~αμεση προσβαση~. 


    Στο πορτοφόλι, εκτός από λεφτά, (που είναι γκεστ σταρς) και κάρτες κτλ, έχω πάντα μια λίμα, όπως κάθε άτομο με μακριά νύχια θα έπρεπε, γιατί άπαξ και σπάσει κάτι με πιάνει και θέλω να τα φάω. Όπως ασφαλώς και Hansaplast γιατί τα παπούτσια δεν είναι βολικά τις πρώτες μέρες, χάπια που μπορεί να χρειαστώ κτλ.
    ΠΑΝΤΑ έχω ακουστικά, γιατί βαριεεεεμαι όταν κάνω διαδρομές και πρεπει να ακούω την αγαπημέη μου πλειλίστ ή έστω κάποιο audiobook (btw αυτό είναι το καλύτερο free app για audiobooks).
    ΚΑΙ πάντα έχω την θήκη των γυαλιών μου, και το τονίζω αυτό, γιατί παλιά δεν την κουβαλούσα και έχω σπασει/γρατζουνίσει γυαλια ουουου…  ΜΗΝ είσαι σαν εμένα. ΚΟΥΒΑΛΑ θήκη γυαλιών.
    Το σημειωματαρίο μου! Το έχω πάντα μαζί μου γιατί ναι, there's an app for that, αλλά το κενο μου moleskine είναι πιο customizable, μην το αρνηθεί κανείς. Μέσα έχω λίστες, σημειώσεις, σκιτσάκια, πράξεις, σχέδια, ραντεβού, υπενθυμίσεις.

    Επίσης έχω ένα power bank, το οποίο έχω διαλύσει και δεν κάνει καλά επαφή το καλώδιο. Το έχω μαζί παρόλα αυτά αφού είμαι οοολη την ώρα με το κινητό στο χέρι. Και στις 3 έχω 15% μπαταρία.
    Κασετίνα ως σωστή μαθηματικός, και, ξέρετε, για να γράφω στο σημειωματάριο μου.
    Αποσμητικό και chapstick, γιατί όχι άλλωστε.

    Αυτό εδώ το καταπληκτικό pouch, κρατάει μαζεμένες όλες τις βλακειούλες που θέλω να έχω μαζί μου. Ως υπεραγχωδης θελω να εχω ένα κιτ αναγκης που έχει μέσα πραγματα που μπορεί να χρειστω. Τα οποία σχεδόν ποτε δε χρειάζονται, αλλά νιώθω ηρεμία όταν τα κουβαλάω μαζί μου. 


     Ένα βιβλίο, απαραίτητο για τις μετακινήσεις με τα μμμ, συνήθως έχω κάποιο άλλο, αλλά αυτό είναι μικρούλι και το έχω σε περίπτωση που ξεμείνω και Ω! της συμφοράς δεν έχω τι να διαβάσω. Είναι του Wells, πρωτοπόρου σε sci-fi, και ακόμα δεν το έχω διαβάσει αλλά έχω high hopes.
    Κονσιλερ μασκαρα και αρωμα, γιατί ποτέ δεν ξέρεις που σου ξημερώνει… *wink wink*
    Mαντηλάκια χοντος. Μια τσάντα χωρίς μαντηλάκια χοντος είναι φραπές χωρίς καλαμάκι.
    Τα οποία δε χρησιμοποιώ ποτέ, αλλά τι να τα κάνω;
    Επίσης αυτοκόλλητο "ειμαι γάιδαρος παρκαρω οπου θέλω" γιατί καμία ανοχή σε όλους αυτούς που παρκάρουν οπου να ναι χωρίς να σκέφτονται κανέναν.
    Και φυσικά κάποιο σνάκ. Μπάρα δημητριακών, συνήθως, και συγκεκριμένα αυτή εδώ.
    Επίσης πούδρα, γιατί η φάτσα μου τείνει να γίνεται σα ζαμπονάκι. #oilyskinsquad 

    Γενικά συνειδητοποιώ ότι αν χάσω την τσαντα μου, εχω χάσει τη μισή μου ζωή, oh god, ποσο εξαρτημένη είμαι από τα υπαρχοντά μου;

    Τέλος, ανάλογα με το τι κραγιόν φοράω, το πετάω μέσα στην τσάντα(και καταλήγω τέλος της βδομάδας με όλα μου κραγιόν στην μπροστινή θήκη).

    Φοράω τα γυαλιά μου, καφέ στο αριστερό, κινητό στο δεξί και ξεκινάω την καθημερινή μου περιπέτεια.


1 σχόλιο: